sâmbătă, 6 iulie 2013

Cine/ce suntem?

Noi, tu si eu, noi toti suntem speranta care nu ne paraseste niciodata. Atunci cand lucrurile sunt imposibile, speranta inca mai e acolo. Tu inca speri. Dupa ce ti s-a demonstrat in repetate randuri ca nu se poate, ca nu se va putea niciodata, tu... Tu tot speri.

Suntem muzica pe care o ascultam. Suntem acea melodie care iti aduce atatea sentimente. Suntem melodia care ne face mai tristi sau mai fericiti, care ne impiedica sa renuntam.

Suntem filmul care ne face sa plangem. Suntem scena care ne emotioneaza cel mai tare.

Esti sportul pe care il practici. Eu? Eu sunt cosurile pe care le marchez. Sunt si cele pe care le ratez. Sunt driblingurile care imi reusesc. Sunt mingea care imi scapa din dribling. Sunt visul la care trebuia sa renunt cu mult timp in urma. Sunt tot ce nu pot. Vreau sa fiu ce nu pot.

Tu, tu nu esti ce vrei. Nu, tu esti ceea ce faci, ce te emotioneaza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu