duminică, 28 iulie 2013

Leapsa

De la R.


1.Te-ai gândit vreodată cum ar fi ca supranaturalul să facă parte din viaţa ta?
Da, si mi-ar place sa fie pe bune, sa fie real. Prea multa plictiseala in viata mea.

2.Te-ai gândit vreodată cum a apărut Dumnezeu?
Cred ca la un moment dat toata lumea o face.

3.Te-ai gândit vreodată care este adevăratul motiv pentru care au dispărut dinozaurii?
Nu, nu in amanunt. Vreo schimbare de temperatura, ceva de genul cred.

4.Te-ai gândit vreodată cum vei muri?
Singura.


5.Te-ai gândit vreodată să scrii o carte?
Da, am si inceput dar am esuat lamentabil, asa cum fac eu mai tot timpul.

6.Te-ai gândit vreodată să pleci de-acasă?
Sa fug de acasa? Da, oarecum.

7.Te-ai gândit vreodată la cum va arăta viitorul tău?
Cine nu se gandeste la asta? Si totul este incert... Sper ca lucrurile sa fie okay.

8.Te-ai gândit vreodată cum vei supravieţui într-o apocalipsă zombie?
Asta era subiectul favorit al fostului meu prieten... :(. Cand mai glumeam noi l-am pus sa faca un plan ca sa scapam dintr-o situatie din asta :(. Imi e dor...

9.Te-ai gândit vreodată la cum va arăta viitorul tău soţ?
Nu prea e corect ce zic dar... Fostul e grozav. Si pe dinafara si pe dinauntru... 

10.Te-ai gândit vreodată la ce nume ai fi avut dacă ai fi fost de sex opus?
Nu. ^^

11.Te-ai gândit vreodată să practici un sport extrem?
Da, si o sa le incerc pe toate intr-o zi.

12.Te-ai gândit vreodată ce va spune lumea la înmormântarea ta?
O sa fie lume la inmormantarea mea!? :O

13.Te-ai gândit vreodată care e sensul vieţii?
 Tind sa cred ca nu exista un sens anume, nu stiu.. nu mai stiu nimic.
 
14.Te-ai gândit vreodată ce ai face dacă s-ar lua curentul pentru totdeauna?
Nu, dar ar fi destul de trist.

15.Te-ai gândit vreodată să întrerupi ceea ce faci şi să fugi?
Da, dar unde sa ma duc? Cu ce bani?

16. Te-ai gândit vreodată ce personaj de roman ai putea fi?
Fata trista pe care nimeni nu o baga in seama si care, fie nu o sa aiba o viata importanta si o sa traiasca intotdeauna in anonimat, singura, fie o sa faca ceva important, o sa reuseasca sa isi revina, sa nu mai fie cum e, dar, de asemeanea tot  singura o sa fie.

17. Te-ai gândit vreodată cum ar fi viaţa ta fără literatură?
Mai plictisitoare si mai monotona decat e.
Leapsa merge la cine vrea.

2 comentarii: