sâmbătă, 13 iulie 2013

No fucking title


Si crezi ca, acum, daca mi-ai si eu ti-am raspuns fara sa ezit, totul o sa fie la fel? Nu, dragul meu, trebuie sa muncesti pentru asta, trebuie sa te revansezi pentru ceea ce ai facut si daca n-o faci ti-am spus ca poti sa pleci din nou. De data asta nu te mai rog sa vii inapoi, de data asta esti liber sa pleci.

Mi-as fi dorit sa nu iti raspund, totusi. Dar cand am vazut mesajele de la tine mi s-a golit mintea. Nici nu stiu cum ti-am trimis mesaj... Probabil mi-a intrat in reflex.

Si cam asta e... A trecut o zi si tu nu te-ai revansat. O sa te atentionez... Nu am de gand sa astept prea mult.

Bine ai revenit, dragul meu.

3 comentarii:

  1. Hey :) Uite o leapşă cu care să te mai distrezi puţin. Pupici :*

    http://surasuridecerneala.blogspot.ro/2013/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am zis eu sa nu fii prea increzatoare-n "adio"-ul ala? :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai avut dreptate. Dar tot catre un adio se indreapta, si pana la urma trebuie sa fie unul pentru totdeauna

      Ștergere