miercuri, 19 iunie 2013

De ce?


Uneori stau asa, pur si simplu holbandu-ma pe pereti si ma intreb de ce sunt eu asa cum sunt? De ce eu? De ce a trebuit ca eu sa fiu cea care pateste lucruri asa crude? De ce a trebuit sa stiu ce e ura, nesiguranta inca de la o varsta frageda? De ce nu am simtit niciodata ca sunt iubita, ca cineva ma vrea? De ce trebuie sa simt eu totul mai adanc si mai amplificat decat o fac celalalte persoane? De ce?

De ce trebuie sa ma urasc asa de mult? De ce nu pot sa fiu fericita, cat de cat? De ce nu ma pot bucura de anumite lucruri cum fac oamenii normali??? De ce?

Ca lucruri rele nu am facut. Nimic ce nu poate fi iertat, adica. Oricum, nu poate fi vorba de o pedeapsa de la Cel de sus pentru ca lucrurile astea mi se intampla de cand m-am nascut. Sau poate am gresit intr-o viata anterioara. Da, asta trebuie sa fie.

Probabil am fost o ticaloasa, o ucigasa sau ceva de genul sa merit chestiile astea. Sa nu stii ce-s aia parinti, sa nu auzi decat galagie non-stop, sa ti se spuna constant ca nu meriti nimic si ca nu faci nimic bun. Imi spun tot timpul ca o sa fie bine, dar daca nu o sa fie? :/

12 comentarii:

  1. Va fi bine totul intr-un final, vei vedea! Am trecut si eu prin momente de genul, dar vor trece odata cu timpul, iar la un moment dat, vei simti bataile timide ale fericirii la usa sufletului tau. Toate ranile se vindeca, desi acum nu vei fi de acord cu ceea ce-ti spun.
    Continua sa scrii si cizeleaza-te, pentru ca ai condei si poti gasi in asta un refugiu edenic, crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf, incerc sa cred ca va fi totul bine, dar sper la asta de prea mult timp... Ranile sunt sigura ca raman acolo doar ca invatam sa le ignoram.

      Ștergere
    2. Ajungem sa le ignoram intr-atat incat le uitam la un moment dat si uneori se sterg odata cu aparitia altor persoane in viata noastra...

      Ștergere
    3. Si reapar atunci cand persoana respectiva ne paraseste.
      Acum depinde si de ce rani vorbim aici, depinde de cine le-a provocat. Unele raman in noi, orice am face.

      Ștergere
    4. Mai ales cele provocate de acel "el"...

      Ștergere
    5. Corect! Totusi, eu am ajuns sa le fiu recunoscatoare tuturor celor care m-ar ranit de-a lungul anilor, caci datorita lor am ajuns sa scriu asa cum o fac si sa fiu persoana care sunt. Suferinta ne face mai puternici si mai frumosi, deci nu-ti pierde speranta.
      Sa mai scrii, ca imi place de tine! :* Te astept si pe "plaiurile" mele. :)

      Ștergere
    6. Oh, nu. Suferinta nu ne face mai puternici, nici pe departe. Multumesc mult!! :)

      Ștergere
    7. Haide, fii puternica! >:D<

      Ștergere
    8. Eiii, incerc si eu. E cam greu, totusi.

      Ștergere
  2. Pentru toata suferinta primita ni se pregateste muulta fericire...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand anume vine fericirea asta?
      Ca prea multa suferinti strica, te strica pe tine si implicit iti strica si viitorul.

      Ștergere