miercuri, 19 iunie 2013

Nu ti-am promis niciodata o gradina cu trandafiri

Nu, nu ti-am promis niciodata o gradina cu trandafiri. Nu ti-am promis niciodata ca totul o sa fie corect, ca lumea nu o sa te calce in picioare cu prima ocazie si ca o sa te ajute cand ai nevoie fara a vrea ceva in schimb. Nu ti-am promis niciodata ca atunci cand esti la pamant nu o sa fii lovit in continoare. Nu ti-am promis ca o sa fie usor, nici ca nu o sa trebuiasca sa te tarasti cand e nevoie. Nu ti-am promis ca nu o sa fii niciodata singur, ca o sa ai pe cineva langa tine mereu. Nu ti-am promis ca nu o sa fii inselat, nici ca nu o sa fii obligat sa inseli, sau sa minti, sa induci in eroare si asa mai departe. Nu ti-am promis ca o sa fii iubit, nici ca  o sa te placa toata lumea. Nu ti-am promis ca o sa fii fericit, sau ca niciodata nu o sa cazi. Nu ti-am promis ca totul o sa fie corect.

Nu, nu ti-am promis nimic din toate acestea. Absolut nimic. Nimic.

In schimb, ti-am promis o gradina cu buruieni. O gradina in care pamantul este fertil. O gradina in care trebuie sa iti investesti timpul. O gradina in care poti creste tu ce vrei. Trandafiri, cactusi, ghiocei, poti ramane chiar si cu buruienile. Tot ce ti-am promis a fost o gradina cu buruieni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu